Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez da navede razlog za vrnitev. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga in sicer preko elektronske pošte na elektronski naslov info@modnisvet.si, Preko maila ali po telefonu se dogovorimo kako nam boste blago vrnili. Dogovorimo se tudi za morebitno zamenjavo ali vračilo kupnine.

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne sme biti opran (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Priložite tudi račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je  Bojan Bukovnik, Trboje 87, 4000 Kranj.  Morebitne stroške vračila krije kupec, če pa ste v bližini Kranja pa se lahko dogovorimo za naš osebni prevzem, ki vam ne predstavlja nobenih stroškov.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu. 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.