Neskladnost blaga
Pri prevzemu pošiljke vam svetujemo, da paket pregledate in vidne poškodbe na paketu prijavite kurirju, ki vam je pošiljko dostavil.
Blago je neskladno s kupoprodajno pogodbo kadar ne izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki,
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste,
- ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela s spletne strani,
- ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje
Kupec nas mora o neskladnosti blaga obvestiti preko e maila: info@modnisvet.si, v katerem opiše natančen opis neskladnosti blaga. Če napaka ni sporna, bo prodajalec najkasneje v roku 8 dni ugodil kupčevemu zahtevku.
Kupec je skladu s predpisanim postopkom, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti npr. povračilo stroškov prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Podrobnosti v vezi neskladnosti blaga ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).